Wednesday, March 2, 2011

mood: sedih + kecewe +bengang = lu pikir la sndiri...

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum.. Aku rase skrg spt diriku dh x dihargai, sedih sgt, kecewe pn ade.. Org yg slame ni aku syg wt aku cm nie.. X sangke plop asenye.. Tp nk wat cmner.. Inilah lumrah hidup, aku terpakse trime ini sume.. Mgkin ini adlh dugaan yg allah s.w.t berikan pade ku.. Aku redha.. Aku x sanggop bpisah dgnnye.. Tp apekan daye, die dh ade org len, die ckp die syg aku, die perlukan aku, tp dlm mase yg same, die ade org lain, die jgk syg org 2, dan die jgk perlukan org 2.. Die nk aku decide samade aku nk troskn hbngn kami ataupn stop it jer.. Ikot hati aku, mmg la aku nk troskan, tp boleh ke?.. Die ade org len, mmg la bende len boley kongsi, tp x kn nk kongsi makwe?.. Gile ke hape.. Jaoh disudut hati aku nk buang die, apetah lg nk membenci die.. Aku SAYANG die sgt2.. Aku x nk bepisah ngn die.. Aku btol2 down pasal nie.. Sb nie aku nangis.. Aku jarang kot nangis, nak2 plak bile dh besar2 nie.. Aduhai.. Aku x sangke btol die snggop tipu aku, tp die ckp die terpakse tipu aku sebab nk jage hati aku.. Maybe jgk, sb die syg aku kot.. Tp npe die x tros trang je ngn aku slame ni?.. Yg die ade org len? Susah sgt ke nk tros trang?.. Aku lg ske org tros trang ngn aku dri org tipu aku, kalo die tros trang je dri dulu, aku bleh trime lah.. Pe yg aku pasti, aku x kn jmpe pengganti die.. Die trlalu istimewe buatku.. Ape2 pn, biarlah mase yg tentukannye.. Aku hrap 1 hari nanti die kembali bersame ku lagi.. Ya allah, kau jadikan lah die milikku.. Anyway, wt mase skrg ni, aku berdoa agar die bahagie dgn org yg die syg.. Aminnnn.... Sekian, wasalam...

4 comments:

  1. sabar riz...k,,,happyb sokmo..kte sahabat,,sush sng,sme2,,,,k bro...just relax k..

    ReplyDelete
  2. ye la ayoi.. sori sgt2 sb aku x bgtau ko pasal nie.. aku segan nk ckp kt aku.. anyway, thanks coz memahami aku..

    ReplyDelete
  3. perasaan bersalah itu selalu menghantui..hanya kata maaf yg mampu diucapkan

    ReplyDelete
  4. kadang2,,, bila kita dh syg seseorg... dan bila kte dh percaya pd dia,,, tetapi dia melakukan perkara yg membuatkn kte derita,,, ianya sgt sukar bg kte untk memaafkan dia....

    jika ad kekasih yg memahami tu,, hargai la... jgn lukakan hati dia,,,ok..

    ReplyDelete